Σχέσεις γονέων και παιδιών μέσω Τέχνης

Η μέθοδος «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» (Κόκκος, 2011) έχει ως σκοπό την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, τόσο από τους μαθητές, όσο και από τους ενήλικους εκπαιδευόμενους. Η μεθοδολογία αυτή περιλαμβάνει μια σειρά από συγκεκριμένα στάδια, κατά τα οποία χρησιμοποιούνται έργα τέχνης, με σκοπό την ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού. Ο συνδυασμός της εργασίας σε ομάδες μαζί με την παρατήρηση έργων τέχνης θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο «βλέπουμε» τον εαυτό μας αλλά και τους άλλους.

ΑΙΘΟΥΣΑ: ΠΓ01

Συμμετέχων:
Γεώργιος Φ. Γιωτόπουλος (Υποδιευθυντής στο ΔΙΕΚ Πάτρας, Πρεσβευτής του Scientix για την Ελλάδα, M.Ed.στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, M.Sc. στη Διοίκηση Εκπαίδευσης, Ηλεκτρονικός Μηχανικός Τ.Ε., ΠΑ.ΤΕ.Σ. – Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.)

Γιωτόπουλος Γιώργος, Υποδιευθυντής στο ΔΙΕΚ Πάτρας